Graag nodigt het algemeen bestuur van de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) u uit voor een (extra) informatiebijeenkomst voor raden en Staten om extra inzicht te verschaffen in de financiële situatie van de dienst.

Deze informatiebijeenkomst vindt plaats op woensdagavond 5 april aanstaande. Vanaf 19.15 uur bent u van harte welkom in de hal van 100 (Stadhuis) in Eindhoven, Stadhuisplein 1. Het programma start om 19.30 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur. Ook de leden van het Gemeenschappelijk Platform Omgevingsdienst (GPO, ambtelijk ondersteuners) worden uitgenodigd, om samen met het AB, deze informatiebijeenkomst bij te wonen. U kunt zich tot 27 maart hiervoor aanmelden door een e-mail te sturen met uw gegevens naar j.lepair@odzob.nl.

NB: Voor een toelichting specifiek op de begroting van de ODZOB kunt u deelnemen aan de hiervoor georganiseerde online bijeenkomsten op 13 of 19 april. De vier GR-en (GGD, MRE, Veiligheidsregio en ODZOB) geven dan ieder een toelichting op hun begroting.

Eerder verzonden correspondentie over de financiële situatie en meer informatie over de ODZOB vindt u op de webpagina www.odzob.nl/raadsleden & www.odzob.nl/statenleden.