Provinciale Staten

Vul de vragenlijst informatiebeheer in

Werken met informatie is zowel binnen als buiten de provincie een actueel thema. De overheid digitaliseert en informatie groeit exponentieel. Tegelijkertijd worden thema’s als transparantie, openheid en volledige informatie steeds belangrijker geacht. Naar aanleiding hiervan heeft de commissie Sturen en Verantwoorden het thema omarmd, door middel van een periodieke agendering (zie memo).

Naast de bespreking in S&V is de griffie bezig met het beantwoorden van een bredere vraag, namelijk: Moet er blijvend worden geïnvesteerd in informatiebeheer om PS goed te kunnen positioneren? Zo ja, op welke manier? Deze vraag gaat dieper in op de impact van de groei van informatie op het werk van statenleden. Want, hoe managen zij alle informatiestromen? En als vervolg hierop, hoe kan PS gepositioneerd worden om haar kerntaken (kaderstellen, controleren en volksvertegenwoordiging) effectief uit te voeren? De onderstaande vragenlijst gaat hier dieper op in.

Het zou de griffie en uiteindelijk u erg helpen als u de volgende vragenlijst invult: https://forms.office.com/e/r61aHKTKf7. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. De deadline ligt op maandag 18 december 12:00 uur.

Uitnodigingen derden

  • Pivot Park nodigt u uit een bezoek woensdag 13 december.

Nieuws van de provincie

Schriftelijke vragen

  • De N65, Kevin Nuijten (JA21)

Beantwoording schriftelijke vragen

Beantwoording technische vragen